Subject: FW: FW: Tuisu kinnistu mahasõidu kooskõlastamine
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 5 Aug 2024 15:39:13 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, August 5, 2024 3:31 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Re: FW: Tuisu kinnistu mahasõidu kooskõlastamine

Tere Merike!

Uuendasin seletuskirja ära nii word kui ka digidoc failis.

On Monday, 05. August 2024 at 13:16, Merike Joonsaar < 
<mailto:[email-masked]> 
[email-masked]> wrote:

Tere.

Tänan projekti eest.

Ainult üks tähelepanek - seletuskirjas on tekst „Kassimäe kinnistu mahasõit 
on projekteeritud ühele uuele elamule ja abihoonele, mille kohaselt võib 
eeldada, et mahasõitu kasutab maksimaalselt kuni 10 autot ööpäevas“.  Vajab 
täpsustamist.

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Sunday, August 4, 2024 2:08 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Tuisu kinnistu mahasõidu kooskõlastamine

Tere

Soovin esitada Tuisu kinnistu mahasõidu  projekti kooskõlastamiseks.

Tuisu kinnistu  (29501:007:0233) asub Harju maakonnas, Lääne-Harju vallas, 
Tõmmiku külas Keila – Keila-joa tee 11159 kilomeetril 2.160

Projekt on kättesaadav siit:

https://www.dropbox.com/scl/fo/uhw7svzd6dsxp1q0t23er/AHZxe0-StsKzxF_A-yzj_cg?rlkey=j1bd7wcebeori81l1qmykfmly 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/uhw7svzd6dsxp1q0t23er/AHZxe0-StsKzxF_A-yzj_cg?rlkey=j1bd7wcebeori81l1qmykfmly&st=39x0hjn9&dl=0> 
&st=39x0hjn9&dl=0

Marko Toode